Veel Gestelde Vragen

Hoe ver kan ik met de bakfiets?

Met een volle accu kun je ca 50km fietsen. Controleer op het display van de fiets of op de accu zelf altijd de accustatus voordat je de huur begint. Is deze 25% of minder of moet je een grote afstand afleggen neem dan contact op.

Kan ik de fiets tussentijds op slot zetten?

Je kunt de fiets altijd op slot zetten en weer openen buiten de vaste standplaats lokatie. Pas als je op de vaste standplaats de fiets op slot zet kan de huur beëindigd worden.

Hoe kan ik betalen?

Op dit moment is er 1 betaaloptie. Dat is een doorlopende incasso machtiging. Dat is een gebruikelijke manier om diensten maandelijks te betalen.

Hoe kan ik me als bedrijf registreren?

Je kunt bij het aanmelden aangeven of je een zakelijke of particuliere klant bent.

Kan ik een factuur krijgen?

Je krijgt altijd een maandfactuur met de huurtransacties per mail. Deze worden eenmalig verstrekt.

Kan ik het een keer uitproberen?

Wij organiseren uitprobeerdagen* waarop de bakfiets kosteloos uitgeprobeerd kan worden. Meld je aan om op de hoogte gehouden te worden.

Hoe start en beëindig ik een huur?

Open de Mobilock-app en ga in het menu naar “mijn claims”. Je reservering blijft hier 30 minuten staan na het maken van je reservering. Selecteer je reservering en open het slot op je scherm. Afsluiten doe je door de fiets terug te brengen naar de vaste standplaats. Met de ketting zet je de fiets vast aan een vast object. De pin steek je in het slot. De app zal vragen of je de huur wilt beëindigen.

Hoe verander ik mijn wachtwoord?

Lukt het niet om in te loggen in de Mobilock-app omdat je je wachtwoord niet weet, dan kun je in hetzelfde scherm een nieuw wachtwoord aanvragen. Je krijgt dan een email van Mobilock met een tijdelijk wachtwoord en het verzoek een nieuw wachtwoord aan te maken.

Ik heb een ongeluk gehad, wat moet ik doen?

Een ongeluk is heel vervelend. Neem zelf direct contact op met hulpdiensten in geval van persoonlijk letsel. Materiële schade dient u te melden voor het afsluiten van de huur. Heeft een ander schade toe gericht aan de bakfiets, probeer dan de persoonsgegevens van deze persoon te achterhalen om dit met de hulplijn van Cargoroo te overleggen.

Hoe neem ik contact op?

Service
Support vragen: support@cargoroo.nl
Hulp bij urgente problemen: 020-2103462

Office
Cargoroo bv.
info@cargoroo.nl