Cargoroo zoekt Customer Service & Support medewerkers die mee willen groeien .. Ben je op zoek naar een flexibele en goed betaalde bijbaan tussen de 12-24 uur per week (vanuit huis) en wil je onderdeel zijn van een jong, ambitieus en snelgroeiende organisatie? Zoek dan niet verder!
Cargoroo is een Amsterdamse start-up in deelmobiliteit met ambitieuze Europese groeiplannen. Met onze elektrische deel bakfietsen bieden wij gebruikers een veilig, betaalbaar en duurzaam alternatief aan voor de auto in de stad. Zo kunnen families hun kinderen, boodschappen en spullen met plezier en gemak vervoeren. Ook de kleinere ondernemers kunnen hun stadslogistiek eenvoudig en snel faciliteren. Zo houden wij onze steden samen in beweging.
In aanloop naar de lancering van onze vloot in Antwerpen en uitbreiding van onze vloot in de andere steden zoeken wij enthousiaste getalenteerde medewerkers die ons gaan helpen een ongeëvenaarde klantbeleving te waarborgen voor alle Cargoroo gebruikers.
Als Customer Service & Support medewerker word je onderdeel van ons gezellige supportteam van 5 medewerkers. Met elkaar ben je verantwoordelijk voor service & support per telefoon en email. Je hebt contact met voornamelijk de gebruikers en onze fleetmanagers. Wij hechten veel waarde aan jouw ontwikkeling en er zijn altijd mogelijkheden om verder te groeien binnen het bedrijf.
Welke taken?
- Jij helpt mee het klantenservice proces zowel telefonisch als digitaal te structureren.
- Tijdens werktijden ben jij het eerste aanspreekpunt van onze dienstverlening.
- Monitoren van fiets- en nieuwe aanmeldingen, adequaat op reageren en afhandelen.
- Jij leeft je in elke gebruiker in, beantwoord alle vragen, geeft informatie, lost problemen op alsof ze niks zijn en helpt een gebruiker altijd weer op weg.
- Jij luistert goed naar de wensen van de gebruikers en rapporteert jouw bevindingen.
Belangrijk vinden wij?
- Dat jij sociaal en communicatief sterk bent. De Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift, uitstekend beheerst. Beheersing van de Duitse taal is een pré.
- Dat jij pro-actief, leergierig bent en zelfstandig kunt werken. Een klantvriendelijke instelling bezit, waarbij je graag de “extra mile” gaat voor onze gebruikers.
- Dat jij Operationele software goed en snel kunt beheersen, teneinde een vlotte afhandeling van het klantenservice proces kunt bieden.
- Dat jij analytisch ingesteld bent en een oplossingsgerichte werkhouding hebt.
- Dat jij flexibel om kunt gaan met werktijden van 08.00 tot 21.00 uur, 7 dagen per week.
- Dat jij affiniteit hebt met duurzaamheid en met fietsen is een grote pré.
Wat bieden wij?
- Per direct een waanzinnige uitdaging in een dynamische Startup hartje Amsterdam.
- De mogelijkheid mee te denken deze afdeling nog meer vorm te geven.
- Werken vanuit huis. Woon je in Amsterdam dan is dat een pre, geen must!
- Een Marktconform salaris en ambitieuze doorgroeimogelijkheden.
- Cargoroo ritten om je spullen en/of vrienden te vervoeren.
Ben je geïnteresseerd, dan gaan we graag met jou in gesprek. Stuur je CV en motivatiebrief naar claire@cargoroo.nl
Wil je eerst wat meer weten over de functie? Neem contact op met Claire op 06-18952960